HTML

Hab nélkül legyen kedves!

A sütik nagy része habmentes. A hab fokozása az egyébként is finomnak vagy lenyelhetővé tevése a száraz, íztelen falatnak. Egy kád, fürdőkád, csurig vízzel, teli habbal! Ah! Az érzéki illat miatt vagy a a tiszta víz és mocskos test eltakarása végett. Sörhab csak tökéletes aránytalanságban, igazán semmis mennyiségben a sörhöz képest!

Friss topikok

  • TobiaTeodora: jahhh...:-) (2011.09.06. 17:52) A birodalom visszanyal
  • stringo4: És mikor öregszik bele az ember lánya és fia az otthontalálkozunkba? ;) És mikor írsz az első napo... (2010.05.31. 22:59) Találkozási csomópontok
  • TobiaTeodora: @Vidorka: :-)))))))) (2010.05.26. 10:26) Tántiiii
  • stringo4: Látom, az ártatlan tréfám mély nyomot hagyott az önérzeteden! :--P (2009.10.06. 17:31) Boldog Szeptembert mindenkinek!
  • stringo4: Woow, a rendszerbe integrált tökéletesség, mint az emberi természettel össze nem férő jelenség - a... (2009.10.06. 17:28) Új nap

Nihilista hangulatban az utcát járom egy magamban...tralalalaLALALALA

Na már most ezt komolyan senki nem mondta előre, hogy ez az élet dolog ennyire nehéz lesz, mint 2 tonnányi csodásan álcázott tollpihe. De két tonna! vazzz...és még sok is és így még átláthatatlan is és fullasztó is és állandóan prüszkölök is tőle...ahhh...

Az van, hogy ez az álláskeresés dolog sokkal több problémát vet fel, mint amennyit gondoltam. Mindig azt hittem,h ha tudod mit akarsz, akkor csak el kell érned a célodat és kész. Gondoltam iylen egyszerűen neki állok és ha megteszek mindent sikerülni is fog. Ez egyébként így is van. Nem hinném, hogy rossz portéka lennék ezen a piacon.

A bajhalmazt egy pici kitétel generálja. A "ha tudod mit akarsz". Azt hittem, tudom. Erre most minden másodpercben elbizonytalanodom és csak köpködöm kifelé a lenyelt pihéket. Már abban sem vagyok biztos, hogy a biztonságtechnikára áldoznám az életem. Fojtogat a gondolat, hogy elkötelezzem magamat egy valami mellett,amikor annyi mindenben vagyok jó...és annyi minden van a a világon, amit csinálni szeretnék és annyi minden érdekel...és...ah...még a végén tudós sem leszek. Lehet, hogy felvállalaom magamat és marketinges mosolygyár leszek, hiszen abban is jó vagyok, a legjobb is lehetnék. Sőt az írás, az újságírás is jobban érdekel mostanában, mint a voltok és amperek, az objektívek és luxok. De amikor meg egy pillantást vetek weboldalakra, melyeken beléptetőrendszerek vannak, olyan otthonos érzéssel tölt el, hogy tudom, miről van szó és tudom, mihez mi kell és beletársul az a piciny felsőbbrendűségi érzés mi szerint ezt jobban tudom másoknál és imádom,amikor ezt emberek elkerekedett szemekkel bámulják és én menő vagyok, de mégis azt érzem, hogy ez igazán kevés nekem. Ebben sajnos sosem fogom kiteljesíteni lányos-nőies kreativitásomat. Illetve mások ebben jobak nálam. Nekem meg kell olyan izzzzééé, amiben én vagyoka  legjobb, a PROFI. Vagy tévednék?! Miért nem mondja meg senki, hogy mi legyen és hogy jó??? Ezek olyan nehéz döntések, hogy egyedül belefulladok.blugyblugyblugy

Címkék: szakmai élet habarcs lélek tüsszentés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://habosoldala.blog.hu/api/trackback/id/tr881355114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása