HTML

Hab nélkül legyen kedves!

A sütik nagy része habmentes. A hab fokozása az egyébként is finomnak vagy lenyelhetővé tevése a száraz, íztelen falatnak. Egy kád, fürdőkád, csurig vízzel, teli habbal! Ah! Az érzéki illat miatt vagy a a tiszta víz és mocskos test eltakarása végett. Sörhab csak tökéletes aránytalanságban, igazán semmis mennyiségben a sörhöz képest!

Friss topikok

  • TobiaTeodora: jahhh...:-) (2011.09.06. 17:52) A birodalom visszanyal
  • stringo4: És mikor öregszik bele az ember lánya és fia az otthontalálkozunkba? ;) És mikor írsz az első napo... (2010.05.31. 22:59) Találkozási csomópontok
  • TobiaTeodora: @Vidorka: :-)))))))) (2010.05.26. 10:26) Tántiiii
  • stringo4: Látom, az ártatlan tréfám mély nyomot hagyott az önérzeteden! :--P (2009.10.06. 17:31) Boldog Szeptembert mindenkinek!
  • stringo4: Woow, a rendszerbe integrált tökéletesség, mint az emberi természettel össze nem férő jelenség - a... (2009.10.06. 17:28) Új nap

A mi nap azon tünődtem, hogy pár éve még a Nyugatiban az óra alatt találkoztam a legtöbbet a legtöbb imerősömmel. Sosem én mondtam, sosem én kértem. Egyszerűen csak egymástól függetlenül barátaim, haverjaim, akik sosem látták egymást, és sejtésem szerint telepatikus kapcsolatba sem álltak egymással, azt találták egyértelműnek. Az elmúlt pár évben eltolódott a legnépszerűbb találkozási pont a Deák térre a Match vagy Smatch, jaj tudod oda a zöld bolt elé. Szintén egymástól független emeberek javasolják kábé ugyanúgy körbe irva a helyet. Persze nekem elég márcsak annyit mondanom, hogy ja persze, vágom, ott ekkor és ekkor. Érdekes. Vagy fokozatosan hódítjuk meg a várost, egyre beljebb merészkedve vagy a város központja tolódik odébb, vagy túl sok lett a mainstream arc a Nyugati forgóóra alatt, akiket folyamatosan támadnak meg a kéregetők és bulihuligánok, vagy ez már akkor is így volt, csak mi lettünk kényesebbek, deákosabbak.

Címkék: fricska habarcs

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://habosoldala.blog.hu/api/trackback/id/tr952032172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

annagramma · http://rezfaszubagoly.blog.hu 2010.05.27. 18:05:06

Na és mi a helyzet az Erzsébet térrel? A Király utcai Pizza Hut előtt? Moszkva téren?
Én mindig úgy sejtem, az ilyen alapvető változások a korral járnak (generációk, szokásjog, földrajzi és absztrakt tengelyeken való eltolódás), de állandóan kételkedem is benne. Ez a korral jár. :-)

TobiaTeodora 2010.05.27. 18:09:26

úgy tűnik én még nem öregedtem Erzsébet tér és Moszkva tér idősre. A Király utcai Pizza Hutot hiába tagadnám...:-)

stringo4 2010.05.31. 22:59:24

És mikor öregszik bele az ember lánya és fia az otthontalálkozunkba? ;)
És mikor írsz az első napodról már??
süti beállítások módosítása